Bestuur Okt

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering: 21 oktober

Nieuws afbeelding Hierbij willen wij je van harte uitnodigen voor de Algemene Ledenvergadering in het clubhuis van HV Myra op maandag 21 oktober 2024 om 20:00 uur.

Op de agenda staat deze keer de afsluiting van het vorige financiƫle seizoen, goedkeuring van de begroting voor het nieuwe seizoen, de herverkiezing van het bestuur en de goedkeuring van een voorstel voor het aanbrengen van cameratoezicht op ons terrein.

De stukken voor de ALV zoals de volledige agenda, het verslag vorige seizoen, doelstellingen nieuwe seizoen, aangepast privacy statement en het protocol cameratoezicht zijn te vinden in het besloten deel van de website. Je moet hiervoor inloggen met je lidnummer en wachtwoord. De documenten vind je onder club/documenten/ALV2024oktober.
Mocht dit niet lukken kan je de stukken ook opvragen via [email protected]

Mocht je zelf niet kunnen komen dan kun je iemand anders machtigen. In de bijlage vind je het volmachtformulier.

Tijdens de ledenvergaderingen van Myra worden er af en toe vragen gesteld over de stichting Hockeypark Myra. We willen peilen of er behoefte is aan een aparte informatieavond over de stichting. Mocht je hiervoor belangstelling hebben dan kun je je via onderstaande link opgeven:

We zien je graag op maandag 21 oktober!

Met vriendelijke groeten,

Bestuur HV Myra