HV Myra Veiling Food Festival

zaterdag 12 januari 2019   |   17:00 - 23:00   |   Clubhuis
Beste Myra-leden, vrienden van Myra, ouders van jeugdleden,

Na twee succesvolle edities van het veilingdiner, organiseren Heren 1 en Dames 1 dit jaar weer een veiling, alleen hebben wij het evenement dit jaar in een ander jasje gestoken.

Op 12 januari zullen wij het Myra-terrein omtoveren tot het Veiling Food Festival. Denk aan diverse eetkraampjes waar je verschillende lekkernijen kunt halen zoals een frietje van de frietfabriek, een sappige hamburger of een populaire poké bowl. Daarnaast zullen er verschillende activiteiten worden georganiseerd waaronder een Silent Disco, bingo, fotobooth, katapult schieten met marshmallows op je favoriete Heren of Dames 1 speler en zal een bandje of dj ons voorzien van gezellige deuntjes. Natuurlijk worden er ook weer leuke items en diensten (verricht door Dames of Heren 1) geveild.

De entree bedraagt dit jaar € 5,00 inclusief een welkomstdrankje. Daarna is de bar geopend voor een biertje, (glüh)wijntje, warme chocomelk of een frisje. Voor de jeugdige Myra-leden (lees: tot 12 jaar) is de entree gratis en zorgen wij voor een knutselhoek.

De veiling bestaat uit een groot aantal kavels met verschillende items en diensten. Wij hebben o.a. voor je in de aanbieding: een mooi strandhuis voor 4 personen, waar je een lang weekend in mei kunt verblijven. Wakker worden óp het strand, wie wil dat nou niet? Daarnaast zullen wij ook verschillende diensten aanbieden, zoals een (jeugd)wedstrijd coachen of filmen en bieden wij natuurlijk weer de populaire wedstrijd tegen/met Dames 1 aan. Voor meer updates kun je onze Facebookpagina’s in de gaten houden!

Je kunt je aanmelden bij een speler uit Heren 1 of Dames 1, of door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: [email protected].

Wij hopen heel erg op je komst, zodat wij dit evenement wederom tot een groot succes kunnen maken! Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en wij zien je graag de 12e!

Liefs,
Heren 1 en Dames 1