Jongste Jeugd bijeenkomsten 8 februari 2018

donderdag 8 februari 2018   |   19:45 - 22:30   |   Clubhuis

Bespreek- cq. discussiepunten zijn o.a.:

• Evaluatie seizoen tot nu toe
  • Afgelastingsregeling:
    • Inhaalwedstrijden standaard vaststellen met speelverplichting? Of niet vaststellen tenzij….
  • 3-tal (7 jr) >6-tal (8 jr) >8-tal (9 jr)
    • Graag horen we jullie ervaringen.
  • Midwintercompetitie of Zaalhockey
  • Opgave van de teams in 5 categorieën. Hoe is het bevallen?
  • Vanuit de twee thema’s uit de strategische uitgangspunten richting 2020 die verbonden zijn met competitie (Een leven lang hockey & Bij de wereldtop in een wereldsport) wordt in het Jongste Jeugd plan specifieker ingegaan op de doelstellingen voor de Jongste Jeugd. Voorbeelden hiervan zijn:
    • Geen prestatiedruk – geen uitslagen, geen kampioenen;
    • Spelen op het eigen niveau om op het eigen tempo te ontwikkelen – ene periode sneller dan de andere periode – herindelingen;
    • Ruimte ‘bieden’ om meerdere sporten te kunnen beoefenen;
    • Blijven ontwikkelen van passende competitievormen – toegevoegde waarde 4 tegen 4 en 9 tegen 9?