Word sponsor van Myra

Myra is een mooie club met bijna 1400 leden. Een sportvereniging waar plezier, prestatie en respect hand in hand gaan. Plezier op en rondom het veld, prestatie op elk niveau: van topteams actief in de hogere regionen tot aan G-hockey voor leden met een beperking en altijd met respect voor elkaar en de tegenstander. Myra is voortdurend op zoek naar sponsoren die zich thuis voelen bij de club en onze waarden. Sponsoren die het mogelijk maken om ook in de toekomst de club te blijven waar deze waarden hand in hand gaan.

Sponsorbeleid Kleding

Voelt u zich ook thuis bij Myra en kan uw bedrijf iets voor Myra betekenen, dan gaan wij graag met u in gesprek. Samen kijken we naar de mogelijkheden waarbij we uiteraard ook stilstaan hoe Myra iets terug kan doen. Denk bijvoorbeeld aan promotie van uw product of dienst via onze kanalen of een evenement waar uw product of dienst centraal staat. Dit kan bijvoorbeeld door middel van bordsponsoring langs de velden maar ook via het sponsoren van een team of een evenement.

Kortom, genoeg mogelijkheden. We zijn op zoek naar hoofdsponsors, grote en kleine sponsors. Myra sponsoren kan al vanaf € 150,- per jaar! Neem vooral even een kijkje in het sponsorbeleid om te kijken wat we te bieden hebben

Sponsorbeleid kleding juli 2023
Sponsorbeleid sponsoring eigen teams

Bent u geïnteresseerd geraakt in het sponsoren van onze mooie vereniging of kent u iemand die dat eventueel zou willen? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie via [email protected], of direct met één van de onderstaande personen:

Naam                      E-mail
Dolf Moonen            [email protected]