Accomodatie

Hockeyvereniging Myra is gelegen op het sportpark Sportlaan-Oost op de hoek van de Sportlaan en de Van der Hooplaan in de gemeente Amstelveen. Het complex bestaat uit vier kunstgrasvelden.

In de zomer van 2018 werden drie nieuwe watervelden aangelegd, waarmee de vereniging beschikking heeft gekregen over 3 watervelden, 1 semi-waterveld en 1 miniveldje.In 2014 is het miniveld aangelegd dat gebruikt wordt om in te spelen voor de wedstrijden of voor kinderen om een balletje op te slaan.

Het uit 1970 stammende clubhuis is in de loop van 2008 geheel vernieuwd. HV Myra heeft immers een goede naam op te houden voor wat betreft de "derde helft". Tijdens de winterse maanden is het binnen gezellig en warm, mede door de open haard die we regelmatig gebruiken. En tijdens de warmere dagen is het goed vertoeven op het terras met een prima uitzicht op het hoofdveld.