Bestuur Sep

Wat een spetterend Lustrumfeest!

Nieuws afbeelding Het is alweer een week geleden, maar we kunnen terugkijken op een fantastisch 70 jarig jubileumfeest.

Het begon met een gezellige receptie. Een bekende Heraut hield op een ludieke wijze een prachtig betoog over het ontstaan van Myra.

Toespraken van de Burgemeester en Mette onze voorzitter, een talkshow Hockey Inside met bekende en wat minder bekende Myranezen, een pupquiz en een wedstrijd tussen Heren 1 van HV Myra en de Batavieren.
De Batavieren is een vereniging van (oud-)internationals en Nederlandse spelers die een bijzondere bijdrage aan de hockeysport hebben geleverd. Het was een gelijkwaardige wedstrijd die eindigde in een 3-3 gelijkspel.

Kijk hier naar het filmpje voor een mooie impressie. Link volgt nog

Dank allemaal voor het komen, de gezelligheid, goede gesprekken en een spetterend feest! Op naar het volgende jubileum #lustrum #hvmyra70#

Hoofdsponsors