Algemeen Sep

Stem jij ook op HV Myra met Rabo ClubSupport?

Nieuws afbeelding De Rabo ClubSupport actie is van start!
Ook dit jaar doet HV Myra weer met de Rabo ClubSupport actie!
Met deze actie investeert Rabobank in clubs en verenigingen in en om Amstelveen.

Hockeyvereniging Myra is in 1954 opgericht en wij vieren dus dit jaar ons 70 jarig jubileum. Ondertussen is HV Myra uitgegroeid tot een stabiele en gezellige familievereniging waar aandacht is voor zowel plezier, als prestatie en waar respect hoog in het vaandel wordt gedragen.

We hebben jouw hulp nodig!
Tot en met 24 september kun je weer je stem uitbrengen. Ben jij superfan van HV Myra? Stem dan via de Rabo App of via rabobank.nl/clubsupport
op ons.

Met jullie bijdragen kunnen wij strafcorner maskers aanschaffen om de veiligheid van de spelers/speelsters tijdens de strafcorner te verhogen, zodat elk (jeugd) team voldoende maskers heeft.

Stem op HV Myra

Ben jij klant van de Rabobank Amstel en Vecht? Word dan nu ook lid met jouw bankrekening zodat je kunt stemmen! Dit kan direct via de Rabo App of online via  rabobank.nl/clubsupport
Je ontvangt een keuzemenu waarmee je op HV Myra kunt stemmen!