Algemeen Aug

Even voorstellen Raoul en Blake van de MHA

Even voorstellen:

Raoul: "Met veel enthousiasme stel ik mezelf voor aan de HV Myra-gemeenschap: ik ben Raoul Grevenstuk. Mijn hockeyreis begon als jongste jeugdlid bij HC AMVJ. Na twee seizoenen maakte ik de overstap naar Pinoké, waar ik mijn passie voor hockey verder ontwikkelde.

Tijdens mijn studie heb ik altijd hockeytraining gegeven aan diverse teams, zowel jeugd als senioren. In 2006 besloot ik mijn passie te volgen en maakte ik de overstap naar fulltime hockey. Het begeleiden en ontwikkelen van spelers en teams geeft me enorm veel voldoening, zowel op als naast het veld.

Ik vind het geweldig om clubs op organisatorisch vlak te ondersteunen, maar mijn grootste plezier haal ik uit het direct werken met trainers, coaches en spelers. Na drie seizoenen elders actief te zijn geweest, keer ik met veel energie en enthousiasme terug naar de Randstad. Vanaf 1 juli ga ik samen met Blake Cockow en een fantastische organisatie en trainersstaf aan de slag bij HV Myra.

Ik kijk er enorm naar uit om deel uit te maken van deze geweldige club en mijn steentje bij te dragen aan de verdere groei en ontwikkeling van HV Myra. Samen gaan we er een succesvol en inspirerend seizoen van maken!”

Blake: "Na twee geweldige jaren als assistent H1 en D1 zaal, ben ik heel blij en trots dat ik mag de komende jaren ook een rol van betekenis spelen bij de Myra jeugd.  Daar heb ik onwijs veel zin in.

Ik woon al 12 jaar in Nederland, samen met mijn Nederlandse vrouw. Wij hebben vijf kinderen samen, de oudste twee komen regelmatig mee naar thuiswedstrijden.
Tot snel langs de velden!”

Wil je nou Blake en Raoul beter leren kennen? Spreek ze gerust aan op de club!