Sponsor Jun

HV Myra verlengt sponsorcontract met STUDIOJEROENDEJONG

Het bestuur van HV Myra is verheugd aan te kondigen dat we een nieuw driejarig sponsorcontract hebben getekend met STUDIOJEROENDEJONG.
Dit architectuur- en interieurontwerpbureau staat bekend om zijn innovatieve en stijlvolle ontwerpen en is al lange tijd een trouwe sponsor van onze club.

Jeroen de Jong en Rosa Jonkman, de drijvende krachten achter de studio, hebben een passie voor architectuur en het creëren van inspirerende ruimtes die zowel functioneel als esthetisch aantrekkelijk zijn. Met deze contractverlenging willen zij actief blijven bijdragen aan de sportieve en sociale sfeer bij HV Myra. "Ik ben blij dat wij door onze bijdrage het sportplezier en de gezelligheid binnen de club kunnen bevorderen," aldus Jeroen de Jong.

Een bijzonder spannend aspect van deze samenwerking is dat Jeroen de Jong en Rosa Jonkman hun creativiteit en kennis zullen inzetten om ons te adviseren over de herinrichting van ons clubhuis. Zij zullen meedenken over de inrichting en sfeer, met als ultieme doel een clubhuis te creëren dat niet alleen functioneel is, maar ook een plek waar leden en bezoekers zich thuis voelen. "We streven ernaar dat ons clubhuis de gezelligste huiskamer van Amstelveen wordt en een weerspiegeling van onze clubwaarden: plezier, prestatie en respect. Met de expertise van STUDIOJEROENDEJONG zijn we ervan overtuigd dat we een clubhuis kunnen realiseren dat deze waarden uitstraalt."

Meer informatie over het werk en de projecten van STUDIOJEROENDEJONG is te vinden op www.jouwarchitect.nl

Hoofdsponsors