G-Hockey Mei

G1- Kampioen!

Nieuws afbeelding (verslag geschreven door Jasper)

Lieve Fans ouders en trainers,

Op zaterdag 18 mei hadden HV MYRA G1 hun kampioenschap wedstrijd thuis tegen Kampong G2. Helaas waren Paul & Jason er niet bij. Giovanni nam de plaats van Paul in de goal deze keer over.

Het was echt een hele mooie dag en ons huis was helemaal vol fans en ouders die ons steunen naar ons kampioenschap.

Na de voor bespreking gingen we met een goed gevoel het veld op en toen eenmaal de wedstrijd begon waren wij de baas in ons huis…. We begonnen heel sterk aan de wedstrijd en aanvoerder Jasper maakte de 1-0….en toen kwamen we op stoom…hoe verder het scoren verloop is gedaan dat ging zo snel dat ik het niet goed bij heb kunnen houden. Een aantal spelers hebben via Shoot outs….

Verder hebben we ontzettend goed gespeeld met elkaar, het was een positieve wedstrijd en na afloop was het ook oké. Het werd uiteindelijk 8-3.

Verder willen wij als G1 iedereen ongelofelijk bedanken voor de steun en de waardering die we vandaag hebben gevoel als team. Me misschien staan we er niet altijd eventjes bij stil maar ook het G-Hockey hoort ook thuis op MYRA!!! Want wij zijn jullie echt ontzettend dankbaar voor de steun vandaag. Als het bestuur zegt dat wij de harten hebben veroverd iedereen die MYRA lief hebt en heeft dat raakt mijn persoonlijke wel… want ik voelde me echt vandaag thuis op MYRA. En dat gevoel heb ik lang niet meer gevoeld.

Nogmaals bedankt voor alles!!

Hoofdsponsors