Bestuur Jun

Uitnodiging Algemene ledenvergadering 5 juni 2023

Nieuws afbeelding Beste Myra-leden,

Het hockeyseizoen 2022/2023 is al weer bijna afgelopen en wij nodig jullie dan ook graag uit voor de Algemene Leden Vergadering in het clubhuis.

DATUM:        Maandag 5 juni 2023
TIJD:           19:30 - 21:00 uur
LOCATIE:     Clubhuis Myra

Noteer deze datum in je agenda want wij hopen je daar te zien. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, gebruik dan de volmacht(zie bijlage).
Ieder lid dat aanwezig is, kan maximaal twee volmachten meenemen van verhinderde Myra-leden. Het moge duidelijk zijn dat jouw aanwezigheid of machtiging heel belangrijk zijn voor de club!

Agenda:
* Vaststelling contributie nieuwe seizoen
* Voorstellen nieuw bestuurslid Senioren Top; Nick Beukering
* Vaststelling nieuwe statuten en huishoudelijk reglement
* Overige mededelingen

Alle stukken, waaronder de gehele agenda, het contributievoorstel en de notulen van de vorige ALV zijn 2 weken voor de ALV te vinden te vinden op het beschermde deel van de website. Je moet eerst inloggen met je lidnummer en wachtwoord. De documenten vind je onder: Club/documenten/ALV2023juni.

Mocht dit niet lukken dan kun je de stukken ook opvragen bij John via [email protected]l. Wanneer alle relevante stukken beschikbaar zijn op de website zullen wij je hierover een email sturen.

Tot ziens op maandag 5 juni 2023!

Met sportieve groet,

Het bestuur.