Clubhuismanager Jul

Nieuw ClubHuisManagement Team!

Nieuws afbeelding En dan….

Is het zomaar Juli 2023 en zijn we de nieuwe clubhuismanagers. Wat een hoop indrukken en kennis hebben wij de afgelopen weken opgedaan en wat gaat er veel schuil achter een club als HV Myra. Al lopen we al een tijdje mee, achter de schermen gebeurt nog meer dan je denkt. Nog meer redenen om met plezier vooruit te kijken, en dit avontuur aan te gaan.

Ons doel is simpel; het clubhuis van HV Myra wordt "de gezelligste huiskamer van Amstelveen”!

We gaan van een ‘alleenheerser’ ;o) naar een ‘trio’ dus afstemming wordt en is essentieel. Wij zullen als team de verantwoording op ons nemen, en maken het voor jullie makkelijk om ons aan te spreken. In zijn algemeenheid kan je ons alle drie voor alles aanspreken, maar specifiek hebben we de taken & verantwoordelijkheden verdeeld zodat het voor iedereen helder is met welke vragen je bij wie moet zijn.

Evenementen:
Frida zal de coördinatie van alle evenementen op zich nemen. Wil je meer weten over de evenementen op de club, of wil je een evenement organiseren dan kun je in eerste instantie bij haar terecht.
Tip; wil je iets organiseren? Stem op tijd met haar af! Dan kan zij je laten weten of jouw idee nog uitvoerbaar is, en kunnen wij jou optimaal ondersteunen bij het slagen van jouw evenement

Clubhuis & velden:
Jaap houdt zich bezig met alles in, op en rond het clubhuis. Hij heeft dan ook het meeste contact met de leveranciers, zal zich bemoeien met de inrichting en is bijvoorbeeld het aanspreekpunt voor alle gebruikers van het gebouw.

Barbeheer & coördinatie:
Gijs zal zich richten op de bar. Samen met anderen zal hij de inkoop regelen en zorgen voor de indeling van de barcoördinatoren. Daarnaast kijkt hij naar het assortiment; wat verkoopt goed en wat missen we bijvoorbeeld...

Dus heb je vragen, suggesties of opmerkingen dan kunnen jullie ons mailen op [email protected]. Of spreek ons gewoon aan op de club.

Op naar een mooi seizoen 2023-2024!

Frida, Gijs en Jaap

(Foto van links naar rechts: Jaap, Frida en Gijs)