Bestuur Mei

Nieuwe Technische Commissie Tophockey gestart

Nieuws afbeelding Zoals jullie wellicht al hebben gelezen in de uitnodiging van het Bestuur voor de ledenvergadering op 5 juni a.s. wordt Nick Beukering voorgedragen als nieuw bestuurslid met als portefeuille Tophockey.
Het afgelopen half jaar is de Technische Commissie Tophockey (TC TOP) nieuw leven ingeblazen door Wilbert Hartman en David Selier. Toen zij vorig seizoen aan het roer stonden bij Heren 1 misten zij deze commissie, een klankbord, een sparringpartner. Het bleek al meerdere seizoenen een uitdaging te zijn deze belangrijke commissie in te vullen.

Wilbert en David pakten ook deze handschoen op. Al snel gaven Jelle Rowold, Maaike van Duin en Nick Beukering aan mee te willen helpen om het Tophockey binnen Myra weer smoel te geven. Daar zijn we nu samen druk mee bezig.

Dames 1, Dames 2, Heren 1 en Heren 2 vallen onder deze commissie, evenals de doorstroom van de topjeugd naar de senioren, in afstemming met de Myra Hockey Academy. Vele gesprekken zijn al gevoerd met de trainers/ coaches en aanvoerders, beleid is herschreven en plannen zijn gemaakt. Nick is de voorzitter van de nieuwe TC Top en daarmee ook beoogd bestuurslid. Op 5 juni wordt dit hopelijk bekrachtigd en kunnen we weer verder bouwen aan een mooie en belangrijke commissie binnen onze vereniging.

Denk je nou: daar wil ik ook graag mijn steentje aan bijdragen? We kunnen nog extra hulp gebruiken! Neem dan contact op met één van ons.

We hopen iedereen snel langs de lijn te ontmoeten.

Met sportieve groet,

TC Top