Familieberichten Nov

In memoriam Wil Jansen

Vrijdag 18 november 2022 ontvingen we het trieste nieuws dat Wil Jansen, ons lid van verdienste, is overleden. Wil was vanaf begin jaren 90 actief voor onze vereniging. Oud leden herinneren vast het clubkrantje Gemyramier, wat elke week, zo’n 35 keer per jaar uitkwam. Wil was daarvoor op de maandagavond samen met Ton Feldmann. Jan Luykx en de redactie hard in de weer tot in de kleine uurtjes. Dat betekende ook op de dinsdag het verzendklaar maken hetgeen een arbeidsintensieve klus was.

Verder heeft Wil een staat van verdienste als bestuurslid van de TC en heeft hij o.a. jarenlang nieuwe leden opgevangen. Ook zijn inzet bij het familietoernooi was formidabel en zijn mooie aankondigingen van de wedstrijden zullen veel leden nog herinneren. Daarnaast stond Wil altijd klaar om een klusje te doen voor zijn cluppie.

Ten aanzien van hockeywedstrijden heeft Wil een korte carrière als keeper gehad en zullen vooral de veteranen L hem herinneren als de non playing captain, een rol die hij lange tijd ook op de veteranen trimhockey zondag heeft vervuld.

Op 13 november jl. is Wil 85 jaar geworden, we zullen zijn warme persoonlijkheid missen.

Het bestuur en de veteranen mannen wensen zijn lieve vrouw Marijke en alle naasten heel veel sterkte.

Henk Schmidt
Ere voorzitter