Algemeen Mei

Nieuwe clubkleding

Na een aantal jaren van goede samenwerking met ClubColors en Special Sports is na een uitgebreide vergelijking gekozen om in het nieuwe seizoen over te stappen naar een nieuwe tenue van The Indian Maharadja. The Indian Maharadja en winkel Hockey District zullen samen de nieuwe wedstrijdtenues en trainingspakken van de senioren- en jeugdteams van HV Myra gaan verzorgen/leveren.

We gaan voor een hogere kwaliteit, verbeterde betrouwbaarheid en modernere pasvorm. Het ontwerp is grotendeels hetzelfde maar toch een beetje anders.

Dankzij deze nieuwe samenwerking en de steun van alle trouwe HV Myra sponsoren krijgen alle competitie spelende leden (ook nieuwe leden) bij aanvang van het nieuwe seizoen ‘22/’23 een gratis thuis- en uitshirt en gratis thuis- en uitkousen. Door deze overgangsregeling gaan we er vanuit dat alle leden in het nieuwe seizoen met het nieuwe tenue het veld op gaan.

De nieuwe tenues zijn vanaf half augustus verkrijgbaar in de winkel van Hockey District of via hun website. Meer informatie volgt in de komende weken.

Voor dringende vragen kun je contact opnemen met: Bas Berntsen, Sponsorcommissie HV Myra, [email protected] of 06-29773120

Op de foto v.l.n.r. Mette Reitsma (Voorzitter HV Myra), Emile Stol (Eigenaar Hockey District), Lizzy Koeton (Account manager The Indian Maharadja)