Grote Clubactie Okt

Koop jij met je team ook een Superlot?

Nieuws afbeelding Beste Seniorleden,
Hebben jullie al loten gekocht?
De Jongste Jeugd heeft al hun uiterste best gedaan om veel loten te verkopen voor de Grote Clubactie. Zij hebben al 1670 loten verkocht! Ons doel is 2500 loten. Vorig jaar kregen we een prachtige cheque  t.w.v. € 5596,30.

Tom heeft zelfs een Superlot verkocht aan zijn Opa.

Weet je dat je ook met je hele team mee kan doen?

Om de opbrengst van de Grote Clubactie een boost te geven, kun je ook Superloten kopen. Eén Superlot staat gelijk aan 50 Grote Clubactie-loten en heeft dus een waarde van € 150,-. Hiervan gaat ook 80% (= € 120,-) direct MYRA.

Door de aankoop van een Superlot maakt Myra bovendien kans op € 5.000,- extra voor onze clubkas! Koop daarom een Superlot door op onderstaande QR-code te klikken of te scannen. Maak ook jouw teamleden enthousiast!

Wil je liever een enkel lot?