Bestuur Okt

Registratieplicht tijdelijk opgeschort, start onderlinge wedstrijden in de jeugd

Het is niet anders: op dit moment is het niet toegestaan om officiële competitiewedstrijden te spelen en zijn tijdens trainingen geen bezoekers toegestaan op het Myra terrein.

Om die reden is de registratieplicht tot nader orde opgeschort.
We moeten ons opnieuw allemaal aanpassen aan de omstandigheden en richtlijnen. Het hebben van een lange adem en aanpassingsvermogen is belangrijker én uitdagender dan ooit.

Het sportieve lichtpuntje is dat we voor de jeugd vanaf dit weekend onderlinge wedstrijden zullen spelen! We werken verder hard aan trainingsschema’s die voldoen aan de nieuwe richtlijnen voor onze trimmers en seniorenteams. _To be continued_ dus.

Pas op elkaar en stay safe!