Bestuur Sep

Graag stellen we voor: John de Droog

...de beoogde nieuwe secretaris van Myra!

Wie ben je?

Naam: John de Droog
Beroep: Commercieel medewerker binnendienst
Myralid sinds: Sinds 2013 vrijwilliger, teambegeleider, scheidsrechter. Sinds 2015 Trimhockeyer.
Beoogde bestuursfunctie: Secretaris

Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik woon in Aalsmeer in de wijk Nieuw Oosteinde samen met Marianne en mijn dochters Iris, Kim en Lianne. Twee van mijn dochters hockeyen bij Myra. Ik werk in Amstelveen en hockey op vrijdagavond bij Myra.

Wat doe je momenteel bij Myra?
Ik ben bij Myra actief als Scheidsrechtercommissaris Jeugd, wat betekent dat ik de scheidsrechters inplan voor 11-tal wedstrijden jeugd op zaterdag. Verder regel ik de scheidsrechterscursus en bijbehorende examens voor ouders en jeugd. Naast deze functie ben ik zelf ook scheidsrechter en natuurlijk supporter van mijn dochters bij Myra. Aan het eind van het hockeyseizoen help ik normaliter op het Myra Benjamins/E/F Toernooi en het Myra D Toernooi waar mijn partner Marianne in de organisatie zit. Laten we hopen dat we straks deze toernooien weer kunnen organiseren!

Waarom wil je een bestuursfunctie bekleden?
Na met veel plezier actief te zijn geweest in de Technische Commissie Jeugd als scheidsrechtercommissaris, wil ik graag eens in een andere functie actief zijn bij Myra. Ook om anderen te laten zien dat het heel leuk is om iets te doen voor je club.

Wat hoop je dit seizoen, en op langere termijn, voor elkaar te krijgen in die rol?
Ik vind het belangrijk om zowel oud-Myra leden als nieuwe-Myra leden en ouders van jeugdspelers met elkaar te verbinden en om met elkaar de Myra kernwaarden Plezier, Prestatie en Respect nog meer uit te stralen.

Heb je een boodschap voor de Myraleden?
Laten we er met elkaar voor zorgen, dat wij met zijn allen trots kunnen zijn op onze club Myra. Dat kan als iedereen op zijn manier een steentje bijdraagt.