Bestuur Okt

Registratieplicht nog steeds bij HV Myra

Ook bij Myra zijn we constant bezig met het evalueren en bijstellen van richtlijnen en protocollen als daar aanleiding voor is. Daarin volgen wij in principe altijd de richtlijnen van de RIVM en de KNHB. Lees hier de laatste maatregelen per 14 oktober.

Registratieplicht

Per 2 september stellen wij het verplicht dat iedereen vanaf 13 jaar zich registreert voordat je het Myra terrein betreedt. Op deze manier dragen we bij aan het mogelijk maken van gedegen bron- en contactonderzoek mocht het nodig zijn.

•    Registreren kan via onze website en via onze social media. Je gebruikt hiervoor onderstaande QR-code die op de posters bij de ingangen van ons terrein hangt. Na een paar korte vragen over jouw gezondheid scan je met jouw mobiele telefoon (kan gewoon via de camera) de QR-code en vul je naam, e-mailadres en mobiele telefoonnummer in. Zonder deze registratie is het niet toegestaan om het complex te betreden. Registratie is ook mogelijk via http://www.hvmyra.nl/registratie. Je kunt jezelf dus ook thuis of onderweg naar de club alvast registreren.

Let op!

•    Registratie geldt dus voor alle bezoekers, leden en niet-leden, hockeyers, vrijwilligers en toeschouwers vanaf 13 jaar, met uitzondering van vast personeel van Myra
•    Je kunt je gegevens achterlaten door je Myra lidnummer (en wachtwoord) te gebruiken. Heb je die niet bij de hand, geen probleem: log dan in als gast/bezoeker
•    Heb je geen internet of telefoon? Vraag iemand in de buurt om hulp: het formulier kan opnieuw, met andere gegevens, ingevuld worden
•    Houd er rekening mee dat er actieve controles plaats kunnen vinden op registratie. Je moet desgevraagd dus de bevestigingse-mail kunnen tonen
•    Kom je op een andere dag opnieuw naar Myra, leuk! Je moet jezelf dan wel opnieuw even registreren
•    Wij doen er alles aan om jouw privacy te waarborgen en gaan zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Op registratie is ons privacy beleid van toepassing, te downloaden op onze website. Gegevens worden 14 dagen bewaard voor eventueel bron- en contactonderzoek (conform de richtlijnen van de overheid)

Wij rekenen op jullie begrip en medewerking!