Junioren Mei

Update aangepaste trainingen: ook Senioren en Benjamins mogen weer het veld op!

Nieuws afbeelding Afgelopen week hebben we met grote zorgvuldigheid maar ook veel enthousiasme de trainingen voor de jeugd weer hervat. Het was passen en meten op meerdere manieren maar wat was het leuk om de velden weer bezaaid met kids en trainers te zien!

Trainingsschema vanaf 11 mei
Aankomende week houden we in principe hetzelfde schema aan als deze week voor de jeugd, waarbij een aantal zaken van invloed zal zijn:

•    De seniorenteams zullen ook weer starten. Op dit moment zijn we met alle teams in overleg daarover. We houden hierbij rekening met reguliere trainingstijden, de inachtneming van alle RIVM en KNHB regels en ons protocol.
•    Aanpassingen of uitbreidingen in het jeugdschema zelf (we weten hoe graag iedereen meer dan 1 keer zou willen trainen);
•    Iedereen heeft zich afgelopen week heel goed aan de regels gehouden. Alleen als we dit volhouden kunnen we doorgaan en uitbouwen.

Houd dus vooral het trainingsschema op de website, de Myra app en de socials goed in de gaten de komende dagen zodat je aanpassingen niet mist!

Voor zowel de jeugd in de leeftijd 13 tot en met 18 jaar (C- tot en met A-jeugd) als de senioren geldt dat zij zich tijdens het sporten aan 1,5 meter afstand moeten houden.

Myra protocol en plattegrond met verplichte routes
Check voordat je naar de club komt nog een keer goed ons protocol en de plattegrond protocol met verplichte aankomst- vertrek- en looproutes naar de velden.

Benjamins starten 16 mei
Ook voor de Benjamins hebben we goed nieuws; om hen ook met alle aandacht en zorgvuldigheid te kunnen laten trainen zullen we dat op zaterdagen doen, vanaf 16 mei aanstaande. Nieuws daarover zal ook verspreid worden via bovengenoemde kanalen en de categorieleiders.

Alleen samen
Alle ouders en kinderen willen we bedanken voor het in acht nemen van alle regels en opvolgen van alle aanwijzingen. Alleen samen krijgen we dit voor elkaar.

Speciaal in het zonnetje zetten we bij deze de Myra Hockey Academy, de trainers, Bas Koppelman als Corona coördinator en alle vrijwilligers die helpen bij de Myra Ordedienst; hun inzet en tijd is onmisbaar, eens te meer in deze bijzondere tijden. Dank jullie wel!