Sponsor Nov

Nieuwe sponsor: Het Fietshuys

Deze week willen wij onze nieuwe sponsor Het Fietshuys in de spotlights zetten!  Vanaf dit seizoen sponsort Het Fietshuys onze club met een mooi sponsorbord op veld 1. Echter biedt Het Fietshuys ook direct aan onze leden een mooi korting van 10% op de aankoop van een nieuwe fiets!  (Geldig tot eind februari 2019 en niet voor e-bikes).

Het Fietshuys staat voor bewegen en ook voor hen is sport belangrijk. Wat een hele mooie combinatie is met Myra's visie.  En ja, het bord kleurt ook nog mooi bij het Myra tenue!

Het Fietshuys is gevestigd op het Stadshart van Amstelveen en is 7 dagen per week open! Hartelijk dank aan Philip Wallage van Het Fietshuys voor de sponsoring en dat het hele mooie en sportieve jaren mogen worden voor een ieder. Meer informatie vind je op de website van Het Fietshuys.