Bestuur Sep

Algemene Ledenvergadering woensdag 3 oktober 2018

Geachte Myra-leden,

Op woensdag 3 oktober a.s. om 20:00 uur vindt in het clubhuis van HV Myra de Algemene Ledenvergadering plaats. U bent hiervoor van harte uitgenodigd.

1. Opening
  2. Mededelingen van het bestuur
  3. Ingekomen stukken
  4. Vaststelling Notulen ALV 27 juni 2018
  5. Financiƫle rapportage
  6. Veldvernieuwing
  7. Lid van verdienste / Erelid / Jubilaris
  8. Afscheid bestuurs- en commissieleden
  9. Openstaande vrijwilligersfuncties
  10. Décharge van het bestuur
  11. Verkiezing van leden van het bestuur
  12. Rondvraag
  13. Sluiting
  14. Presentatie Stichting Hockeypark Myra
Alle stukken, waaronder de verslagen van de commissies en de notulen van de voorgaande ALV, zijn te downloaden via de website. U dient hiervoor eerst in te loggen, vervolgens kunt u de documenten vinden onder Club - Documenten - ALV2018. De financiĆ«le stukken kunnen apart worden opgevraagd bij de penningmeester via [email protected].

Wij hopen u allen te kunnen verwelkomen tijdens de komende ALV. Mocht u verhinderd zijn, dan kunt u gebruik maken van de bijgevoegde volmacht. Ieder lid kan maximaal twee machtigingen meenemen van andere Myra-leden die verhinderd zijn.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van HV Myra