Algemeen Mei

Myra Zomeravond Hockey 2018

Nog een paar wedstrijden en dan zit het hockeyseizoen erop. Niet gevreesd! Je kan bij Myra de hele zomer door hockeyen.

Wanneer?

Vanaf 20 juni 2018 starten we elke woensdag vanaf 20 uur op veld 4 bij de atletiekvereniging. Al het nieuws omtrent Zomeravond hockey wordt via de facebookgroep ‘Zomeravond hockey Myra’ bekend gemaakt. Zorg dat je deze volgt!

Wat is zomeravond hockey?

Neem je stick mee en wat collega’s, familie, vrienden en/of vriendinnen naar Myra. Deelname kan vanaf 17 jaar en is gratis. We maken ter plekke mixteams op basis van het aantal deelnemers en de mikadoverdeling. De mixteams nemen het tegen elkaar op en spelen 20 tot 25 minuten kleine wedstrijdjes op een kwartveld.

Dorst?

Er is een barkeeper geregeld! Zodat je vooraf en er na zomerse versnaperingen kan nuttigen. Ook zijn er eenvoudige doch voedzame maaltijden te bestellen. Blijf vooral gezellig naborrelen!

Jij komt toch zeker ook?

Met zomerse groeten,

De Zomeravond hockeycrew