Algemeen Feb

HV Myra verkozen tot 'Sportvereniging van het jaar 2017'

Nieuws afbeelding We hebben hem! De felbegeerde titel van 'Sportvereniging van het jaar 2017' staat vanaf vanavond op naam van HV Myra. Een bijzondere prestatie, want het was geen makkelijke keuze voor de jury, die alleen al voor de nominaties een extra vergadering nodig had.

Voorzitter Nils Mulder nam de prijs in ontvangst tijdens het Amstelveens Sportgala. "Ik ben enorm trots op deze prestatie die we als vereniging, samen met alle vrijwilligers, medewerkers en onze leden hebben geleverd. De titel en de bijbehorende mooie prijs van maar liefst €2.500,- voor de clubkas, zijn een erkenning voor al het werk dat we samen hebben verricht." Wethouder Peter Bot, die de portefeuille Sport beheert, prees de rol die HV Myra heeft binnen de Amstelveense samenleving en noemde in het bijzonder de voortrekkersrol van de vereniging bij het opstarten van het G-Hockey in de regio. Een teken dat onze pijlers plezier, prestatie en respect nog altijd een hele goede basis bieden voor een plezierige sportomgeving voor iedereen!