Grote Clubactie Okt

Wauw……… al 518 loten!

Wat gaat het goed met de Grote Clubactie.
We hebben van 19 kinderen de intekenboekjes al terug gekregen. Samen hebben zij al 518 loten verkocht. We hebben al een TOP 5:

Maartje van MF1 heeft al 3 boekjes ingeleverd en 90 loten verkocht!

Gijs van JD 2     44 loten

Limor van MF4   34 loten

Noa van JF2       34 loten

Marit van M6E3  33 loten

Er zijn ook teams die nog niets verkocht hebben. We hopen natuurlijk dat alle 389 kinderen hun boekje inleveren! Let goed op dat je je naam en team op het boekje schrijft.

Stimuleer je teamleden en doe nog even goed je best, want jullie gaan natuurlijk voor de teamprijs! Gezellig met z’n allen naar de bioscoop, zwemmen of bowlen. Als je meer dan 20 loten hebt verkocht krijg je van de Grote Clubactie ook een voucher.
Er is voor iedereen die mee heeft gedaan een prijsje, misschien win je een hockeyarmbandje, hockeytasje, hockeybal, bidon of natuurlijk die mooie jas of sticktas!!

Als je klaar bent mag je natuurlijk nu al je boekje inleveren. Als je nog een boekje nodig hebt, er liggen nog extra boekjes achter de bar. Dank jullie wel alvast dat jullie zo goed je best hebben gedaan en voor alle loten die al verkocht zijn.