Heren 1 Mei

Heren 1 promoveert naar de Overgangsklasse

Bijna de gehele club heeft het gehoord en gevierd. Afgelopen zondag 14 mei heeft Heren 1 het kampioenschap behaald van de Eerste Klasse. Trots zijn wij als club, dat een jaar na de promotie van Dames 1, nu ook de Heren in de Overgangsklasse gaan hockeyen! Van harte gefeliciteerd mannen en staff!

Na de verliespartij van vorige week, hebben de Heren het goed opgepakt en een 0-2 overwinning meegenomen vanuit Bemmel.

Kom komende zondag nog kijken naar de laatste wedstrijd, waar afscheid wordt genomen van een aantal mannen die helaas dit jaar gaan stoppen.

Daarvoor speelt Dames 1 een belangrijke wedstrijd voor handhaving in de OVK. Tot zondag!

Klik op de foto voor het sfeervolle verslag van de Kampioenswedstrijd.