Grote Clubactie Sep

We zijn gestart!

Nieuws afbeelding Zaterdag 24 september is de Grote Clubactie van start gegaan.

Gaan we dit jaar weer zo’n mooi bedrag ophalen? Vorig jaar kregen we een mooie cheque van 7301,88! Je weet, van elk verkocht lot gaat er € 2,40 naar MYRA.
Vorig jaar is een gedeelte van dit bedrag besteed aan extra doelen voor op alle velden.

Doel
Het bestuur heeft aangegeven dat het bedrag besteed gaan worden aan verduurzaming van het clubhuis. Dit kun je aan de kopers vertellen als je de loten verkoopt.
Als het goed is hebben jullie deze week van de teambegeleider een boekje gekregen en de ouders de begeleidende brief. Als dit niet zo is, mail dan naar [email protected].

Het intekenboekje is voorzien van een persoonlijke code. Met het verkoopboekje verkoop je loten aan familie, vrienden en buren. Zij kunnen online loten kopen met hun telefoon door jouw persoonlijke QR-code op de voorkant van het boekje te scannen. Ze komen dan direct op hun online verkooppagina.
Tip: Als de kinderen hun eigen code scannen, kan de QR code en de eigen verkooplink gedeeld worden met familie en vrienden via WhatsApp en Social Media. Of je maakt een leuke filmpje met je team.

Gebruik je het verkoopboekje?  De kopers vullen met pen een machtigingsformulier in het boekje in. Hoe dit in zijn werk gaat, zie je op de website http://www.clubactie.nl/.
Heb je een boekje vol en wil je een nieuw boekje? Bij Bas, achter de bar liggen nieuwe boekjes. Vergeet dan niet je persoonlijke QR code erop te gebruiken.

Ook voor de kopers zijn er mooie prijzen te winnen. De hoofdprijs is € 100.000,=.
Andere prijzen zijn een Skoda Kamiq, een cheque van de Keukenkampioen of een Matra Bike.

Heel veel succes allemaal.
Scan of klik op de QR code om naar de verkooppagina te gaan.