Bestuur Sep

Myra zoekt nieuwe bestuursleden

Nieuws afbeelding Myra zoekt op korte termijn een nieuwe penningmeester, een nieuwe vice voorzitter en een nieuw bestuurslid Senioren. Ken jij of ben jij DE geschikte kandidaat ontvang dan nu een aanbrengpremie.

Penningmeester
Samen met de voorzitter en secretaris is de penningmeester eindverantwoordelijk voor de vereniging. Hij/zij houdt financieel overzicht en stuurt de financiƫle commissie aan. Hij/zij maakt jaarlijks een begroting en bespreekt met het bestuur hoe we onze inkomsten besteden. Hij/zij rapporteert hierover aan de leden tijdens een ledenvergadering.
Effort; 2-4 uur per week. Je houdt van samenwerken, structuur aanbrengen, strategisch denken en natuurlijk van hockey.

Bestuurslid Senioren
Jij organiseert, samen met een commissie, dat alle senior leden met plezier kunnen trainen en wedstrijden kunnen spelen. Samen met de commissie zorg je voor aanstelling en sturing van trainers en coaches, bepaling selectiebeleid, werving nieuwe leden, samenstelling teams, beheer budget en vergroting plezier door de organisatie van team en club brede evenementen, etc. Je vindt het leuk om een team aan te sturen, bent communicatief vaardig en oplossingsgericht en houdt natuurlijk erg van hockey.
Effort 2-4 uur per week (drukte vooral begin en einde hockeyseizoen)

Vice voorzitter
Samen met de andere bestuursleden bepaal je het beleid van Myra. In overleg stellen we jouw werkpakket samen. Je bent bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de aansturing van een aantal commissies. Je gaat in ieder geval een aantal taken van de huidige voorzitter overnemen. Je neemt graag initiatief, brengt mensen graag in verbinding en houdt natuurlijk van hockey.
Effort 2-4 uur per week

Heb je nog vragen stuur dan een korte email naar [email protected]

Aanbrengpremie 150 euro
Als vereniging zijn wij samen verantwoordelijk voor Myra. Wij zijn Myra. Wellicht ken jij iemand die deze bestuursfuncties zou kunnen vervullen. Als je iemand aanbrengt en deze persoon door de leden tijdens de ALV wordt benoemd, kom je in aanmerking voor een aanbrengpremie. We hopen dat dit jullie zal stimuleren om mee te zoeken naar een geschikte kandidaat om jouw vereniging te besturen.

De aanbrengpremie wordt 6 maanden na benoeming door de ALV uitgekeerd.