Dames 1 Jun

Dames 1 promoveert naar de Overgangsklasse

Nieuws afbeelding Lieve volgers,

(Kijk onderaan het verslag ook het mooie bericht van RTVA Amstelveen)

Zondagochtend werden wij wakker met het volgende berichtje van Jeroen: ‘Dames, mochten jullie je afvragen of het een droom was, knijp eerst in je linkerarm, dan in je rechterarm, doet het pijn dan leef je nog en weet je zeker dat we volgend seizoen in de OVERGANGSKLASSE SPELEEEEENN!!!!!’

Een droom die werkelijkheid is geworden. Het moment van het fluitsignaal zullen wij nooit meer vergeten. Wat een ontlading, wat een emotie en wat een trots. Trots dat wij het in 4 wedstrijden hebben weten te beslissen.

Trots op onze club en iedereen van Myra die ons zo fantastisch hebben gesteund. Geen woorden kunnen uitleggen hoe dankbaar wij zijn en hoe erg wij ons gesteund voelen door deze top club. Zoveel support, zoveel medeleven van iedereen. Echt namens heel Dames 1 dank daarvoor.

Maar wat zijn wij ook trots op onze fantastische coaches. Zij die elke training en wedstrijd weer het maximale uit ons wisten te halen. Wij kunnen gerust zeggen dat Hans en Jeroen samen een dreamteam zijn!

Maar wat zijn wij bovenal trots op elkaar. En dat is onze kracht. Trotser zijn op de ander dan op jezelf in dit team. Het altijd met elkaar en voor elkaar doen. Jeroen zei altijd: 1 team, 1 taak. Wij zijn 1 team en dat heeft ervoor gezorgd dat wij die ene taak hebben gehaald.

Wij gaan overgangsklasse spelen. Die taak, die veranderd volgend jaar. Maar dit team met deze spirit en deze herinnering, dat zal altijd zo blijven❤️

Artikel en filmpje van RTVA Amstelveen.

De hockeyvrouwen van MYRA hebben zaterdag in Oss historie geschreven door het tweeluik met MHC Oss te winnen. Donderdag wonnen de Amstelveners met 4-2 en afgelopen zaterdag werd in Oss met 2-1 gewonnen. Daardoor promoveert het eerste Damesteam voor het in eerste in de historie van de club naar de overgangsklasse.