Familieberichten Mei

” Tante ” An is niet meer.

Nieuws afbeelding Maandag 16 mei 2022 is " Tante ” An op 93 jarige leeftijd overleden.

An Lugten heeft vele jaren ons geholpen in de keuken en achter de bar. Na het verlies van haar man en zoon had An geen familie meer en was erg lang alleen. Haar gezelschap vond ze uiteindelijk bij ons, de familieclub Myra.

Een ongeval bevestigt deze bijzondere band: toen An haar schouder had gebroken kwamen Myra leden spontaan haar met een bloemetje verblijden. (zie foto in de fotogalerij in clubhuis).

Na haar periode bij Myra heeft zij in Martje Vermeer - Vlek (Myra lid) een heuse hulp en steun gevonden. Bedankt Martje!

"Tante” An heeft nu rust en dat is mooi.