Familieberichten Nov

In Memoriam Peter Schellekens

Nieuws afbeelding Vrijdag 11 november 2021 bereikte ons het trieste bericht dat Peter op is overleden. Peter is Myra lid van het eerste uur. Zijn vader en broer Theo hebben de eerste stap gezet bij het bondsbureau. De feitelijke voorbereiding vond plaats door Peter en (o.a.) zijn zwager Theo de Bont, Walter Botman en Joop Poelwijk.

In het dagelijkse leven is Peter werkzaam geweest als internist immunoloog waarbij hij een enorme bijdrage heeft geleverd aan een betere gezondheidszorg in binnen- en buitenland. Myra is in alle jaren zijn club gebleven. In 2010 is zijn 50 jarig lidmaatschap gevierd tijdens een ALV. Hij heeft heel lang de wekelijkse ontmoeting met zijn teamgenoten tot het laatste moment gekoesterd. Dat gold ook voor de uitjes van oud veteranen L. De laatste vond in september van dit jaar plaats in Wijngaard De Amsteltuin te Amstelveen.

Woensdag wordt van Peter afscheid genomen om 12.30 uur in De Nieuwe Ooster, Kruislaan 126 Amsterdam.

Wij wensen zijn vrouw Ria en zijn naaste familie heel veel sterke en liefde toe.

Mede namens zijn oud teamgenoten,
Henk Schmidt