Algemeen Nov

HV Myra scoort voor India

Nieuws afbeelding In het weekend van 20 en 21 november willen wij geld inzamelen door het scoren van doelpunten. Regelmatig houden we acties om geld op te halen voor onze eigen vereniging maar nu doen we het voor anderen. De Bovelander Foundation zet zich in voor kinderen en jongvolwassenen in achtergestelde gebieden in India. Om hun kansen op een beter leven te vergroten worden hockeyprogramma’s aangeboden die bijdragen aan hun persoonlijke, sociale en sportieve ontwikkeling. Voor deze programma’s werken zij samen met de lokale communities, en leiden zij coaches op die de programma’s vervolgens op scholen uitvoeren.

Met onze bijdrage kunnen ze extra coaches, en dus extra scholen en kinderen toevoegen aan deze programma’s. Meer informatie over de Bovelander Foundation vind je hier: https://bovelanderfoundation.com/nl/projecten/khunti/

Hoe gaan we geld inzamelen? We gaan doelpunten scoren! Je nodigt sponsoren uit om jullie wedstrijd te sponsoren; €1 per gescoord doelpunt. Winnen of verliezen maakt niet uit. Zolang er maar veel gescoord wordt. Samen scoren en winnen is natuurlijk wel leuker!

Help jij ons met de actie ‘HV Myra Scoort voor Coaches in India’? Want hoe leuk is het dat ieder doelpunt eigenlijk dubbel telt!

Heb je vragen neem dan contact op met [email protected]