Bestuur Okt

Veld 4 tijdelijk buiten gebruik

Nieuws afbeelding Beste Myra hockeyers,

Helaas hebben wij gisteren na overleg met de KNHB, moeten besluiten per direct veld 4 af  te keuren voor gebruik.

Wij huren dit veld van het Sportbedrijf Amstelveen en zijn al langere tijd met hen in gesprek over benodigde verbeteringen aan het veld. Helaas zijn die tot nu toe niet voldoende gedaan, waardoor blessures op de loer liggen. Wij kunnen daarom op dit moment de veiligheid van de spelers niet garanderen.

Wat betekent dit?

- Per direct zijn er geen trainingen en geen wedstrijden meer op veld 4;
- We werken met het wedstrijdsecretariaat en de TC’s hard aan oplossingen zodat iedereen toch kan spelen.

We vragen daarbij wel om jullie geduld en begrip want dit is een behoorlijke puzzel!

Mocht je vragen hebben over jouw trainingen of wedstrijden, neem contact op met je categorieleider (jeugd) of de TC Senioren.

We informeren jullie zo snel mogelijk verder.

Los van dit vervelende nieuws wensen we iedereen een fijne herfstvakantie!Beste Myra hockeyers,