Familieberichten Jul

In memoriam Ad Grootenboer

Vrijdag 23 juli 2021 is Ad Grootenboer op 73 jarige leeftijd overleden. Ad is al meer dan 20 jaar lid als trimhockeyer bij Myra en ook zijn dochters Anna en Floor hebben bij ons gespeeld.

In het verleden heeft Ad verschillende vrijwilligers functies bij ons verricht. Nooit op de voorgrond maar wel een belangrijke kracht die allerlei stevige klussen voor zijn rekening nam zoals wedstrijdsecretariaat op de zaterdag, arbitragecommissie en samen met Ed van Batum heeft hij de inkoop verzorgd. Verder floot Ad zelf ook wedstrijden bij de jeugdteams op de zaterdag.

Leden die Ad kennen weten dat hij de laatste jaren met zijn gezondheid worstelde. Toch probeerde hij zoveel mogelijk te komen bij het veteranenclubje dat elke zondag van 10-11 uur een balletje slaat. Begin juli gaf Ad aan binnenkort nog een keer geopereerd te worden maar was vastberaden weer op de zondag terug te komen.

We wensen de familie en naasten van Ad ontzettend veel sterkte en liefde.

Henk Schmidt
Ere voorzitter.