Dames 1 Jun

Afscheid van Merel, Mara en Floor van D1

Afgelopen zondag 30 mei speelden Mara Stevens, Merel Stam en Floor Hageman hun laatste wedstrijd voor Dames 1.

Op deze zonnige dag, helaas nog steeds zonder publiek, werden de laatste passes, vrije slagen en strafcorners door deze dames geslagen in een wedstrijd tegen Dames 2.

Van een echte publiekswissel was dus niet echt sprake maar onder applaus verlieten de dames het veld. Merel en Mara hebben meer dan 10 jaar in Dames 1 gespeeld en eraan bijgedragen dat Dames 1 op dit niveau nu speelt. Helaas werk en andere activiteiten heeft hun doen besluiten om te stoppen. Floor gaat verhuizen en kan daardoor niet meer trainen en spelen voor Myra.

Mara, Merel en Floor, dank je wel voor jullie inzet en veel succes in jullie verdere carrière.