Algemeen Apr

MC2 en JD1 Sponsoren Goede Doelen

Wat zijn het toch een toppers, de meiden van de MC2 en de jongens van de JD1! Beide teams hadden ervoor gekozen om hun oefenwedstrijden op 27 maart j.l. te laten sponsoren voor twee goede doelen.

De JD1 koos Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) als doel, en de MC2 koos voor Spieren Voor Spieren. Door het grote aantal sponsoren (meer dan 120 in totaal) leverde de winst 430 euro voor KiKa op, en maar liefst 470 euro voor Spieren Voor Spieren.

Ze hebben daar zelfs de krant  mee gehaald! Bovendien kregen ze opeens een bedankje van Ronald de Boer omdat zij een mooi bedrag gedoneerd hebben aan de stichting waar hij ambassadeur van is, namelijk Spieren voor Spieren!
Met dank aan Jaap van de Weg en Alexander Van Montfoort.

De beide Goede Doelen hebben inmiddels de cheques in ontvangst genomen.

Klik op de foto voor het  filmpje.