Bestuur Okt

Creatief? Oplossingsgericht? Pragmatisch? Dan zoek ik jou!

Zijn deze eigenschappen op jouw lijf geschreven en heb je wat tijd over om te besteden aan je favoriete club? Dan is dit het moment! De coronacrisis met alle richtlijnen, ook voor sportverenigingen, beperkt ons enorm in het hebben van een gezellig en bruisend verenigingsleven. Doordat het clubhuis opnieuw gesloten moest worden, lopen we ook nog eens enorm veel inkomsten mis.

Maar we zitten niet bij de pakken neer natuurlijk. Jij ook niet toch? Meld je aan bij onze projectgroep die corona-proof acties en activiteiten gaat bedenken en organiseren. Virtuele vrijmibo? Pubquiz? Trunk sale? Myra merchandise? Verzin het maar. Zo help je Myra een stap vooruit onze leden aan een leuke tijd.

Klinkt als een win-win toch? Meld je dan aan via [email protected] dan spreken we je snel.

Klik op de foto om de vlog van Mette te bekijken.