Bestuur Okt

Let op: de meest recente Corona-regels

We zijn heel blij dat er nog steeds gehockeyd mag worden. Maar de nieuwe maatregelen om het covid-virus te bestrijden hakken er flink in, ook bij sportverenigingen. We blijven op jullie aandacht en inzet rekenen om verantwoord en veilig te kunnen hockeyen! Daarom nog even de regels - die tot nader orde gelden - op een rij:

•    Houd je aan de geldende RIVM richtlijnen, ook op en rond de club
•    Het clubhuis is gesloten. Er zijn vrijwilligers aanwezig om toezicht te houden en waar nodig de helpende hand te bieden (toilet is bereikbaar, pleisters en blessure-ijs ook)
•    Kom naar de club om te trainen of een wedstrijd te spelen; voor andere zaken als vergaderingen en team besprekingen is binnen geen gelegenheid
•    Ga naderhand zo snel mogelijk naar huis, blijf niet hangen
•    Helaas mogen er geen toeschouwers tijdens trainingen of wedstrijden op het terrein komen, dus afzetten en ophalen van de kinderen gebeurt bij de ingangen van het terrein
•    Trainers, coaches, scheidsrechters en teambegeleiders(voor zover deze echt nodig zijn voor het mogelijk maken van de wedstrijd) mogen vanzelfsprekend wel op het terrein zijn, evenals de chauffeurs van bezoekende clubs.
•    Registreer je voor je naar de club komt
Om alles weer in goede banen te leiden, hebben we weer een ordedienst ingesteld, meld je alsjeblieft aan! Dat kan via de Google spreadsheet die in de teamapps is verspreid. We kunnen dit alleen met jullie hulp!

Pas goed op jezelf én elkaar!

Voor vragen kun je terecht bij:

•    Jeugd: jouw categorieleider
•    Senioren: TC via [email protected] of [email protected]