Bestuur Sep

Nieuwe maatregelen n.a.v. de corona persconferentie

Beste Myra-leden,

De nieuwe maatregelen die tijdens de persconferentie van vanavond zijn gecommuniceerd, zijn voor sportliefhebbers als wij een heftige teleurstelling.

We begrijpen dat jullie allemaal veel vragen hebben over de consequenties en impact ervan. Die hebben wij ook! We streven ernaar jullie zo snel mogelijk duidelijkheid te geven.

Voor nu geldt:

- Het clubhuis is per direct gesloten
- Vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur mag er niet meer gekeken worden bij trainingen, geen bezoekers meer op het terrein. Spelers gaan zo snel mogelijk naar huis; ouders wachten op de parkeerplaatsen of ingang (met 1,5 mtr afstand!)
- Wij versturen uiterlijk donderdag nader bericht over de regels m.b.t. de wedstrijden/competitie dit weekend.

Groet,
Het Bestuur.