Grote Clubactie Sep

Er zijn al 629 loten online verkocht bij de Grote Clubactie!

Nieuws afbeelding Het gaat al goed met de Grote Clubactie. Een heleboel kinderen hebben de QR code al gedeeld. Stuur jij de code ook door? Het gaat super makkelijk via WhatsApp. Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden en buren.
We willen dit jaar super veel geld ophalen voor Myra. Doe dus nog even goed je best.

Gebruik je het verkoopboekje? Vraag de kopers dan zoveel mogelijk online loten te kopen. Lukt dit niet? Vraag dan of de koper zijn eigen pen wil gebruiken.
Heb je een boekje vol en wil je een nieuw boekje? Stuur dan een mail naar [email protected]l, dan krijg je weer een boekje met je eigen QR code.

Voor jullie hebben we ook weer leuke prijsjes! Er zijn 3 extra prijzen voor de leden die de meeste loten verkopen!!!

De Top 3 op dit moment is
:

Floris    uit J8E3  met 66 loten !
Maud   uit  MF2  met 44 loten
Tom     uit  JF2   met 38 loten

Beste verkopende Team
Doe mee met je hele team! Als je hele team meedoet, hebben we een leuke prijs voor het team dat gemiddeld de meeste loten verkoopt.

Binnenkort horen we van de Myra Hockey Academy wat er aangeschaft gaat worden voor het opgehaalde bedrag.
Vorig jaar hebben we het grote tafelvoetbalspel gekocht en is de zandbak opgeknapt.

Namens de Grote Clubactiecommissie
Corrie van der Toorn