Senioren Mei

De gezelligste hockeyvereniging van Amstelveen zoekt sportieve seniorentoppers!

TIJDELIJKE ACTIE
: word in seizoen 2020-2021 nog seniorenlid*

en betaal het eerste jaar slechts  €300 zonder inschrijfgeld.

Hockeyvereniging Myra biedt al 65 jaar gezelligheid, met een fijn groot clubhuis en heerlijk terras. Plezier en prestatie gaan hand in hand; drie spiksplinternieuwe watervelden en een semi-veld in combinatie met onze historische toernooien en TD’s zijn straks jouw garantie op een mooie hockeytijd!

Je kunt je ook aanmelden met een volledig team! Keepersuitrusting, pionnen, ballen, enz. worden door de club verzorgd. Goede bereikbaarheid met het OV brengt je zo bij ons terrein aan de Sportlaan.

MOOI MEEGENOMEN
Als jouw aanmelding vóór 09-06-2020 binnen is, ontvang je ook nog eens een Myra thuis shirt of short/rokje met kousen.

Voor meer info, mail naar [email protected]

Join the Myra Family!

*Deze aanbieding geldt niet voor topselecties en leden die in 2019-2020 al lid waren. Myra volgt tijdens deze periode de RIVM en KNHB-richtlijnen op en is daarom tot 20 mei gesloten voor leden boven de 18 jaar.