Senioren Apr

Vrouwelijke hockeytoppers voor Myra Dames A gezocht!

Ben jij 27 jaar of ouder? En ben jij op zoek naar een leuk team of denk je erover om je stick weer eens uit de kast te trekken en zoek je daarbij ook een gezellige vereniging? Kom hockeyen bij Dames A van Hockeyvereniging Myra!

Dit gezellige, diverse en sociale team bestaat uit super enthousiaste en fanatieke speelsters met verschillende leeftijden en hockey-achtergronden. Een keer in de week wordt er op woensdagavond getraind en bereiden we onder begeleiding van een trainer ons zo goed mogelijk voor op onze tegenstanders uit de Overgangsklasse. Stiekem willen wij eigenlijk altijd winnen, maar zodra de derde helft begint, draait het vooral ook om de gezelligheid. We blijven na de training vaak hangen voor een drankje en op zondag is er altijd lunch en/of borrel. We werken hard en spelen fanatiek op niveau, maar we hebben zeker ook lol!

Ondanks het feit dat we op dit moment nog niet mogen hockeyen vanwege de geldende Corona-maatregelen, zijn we toch alvast op zoek naar HOCKEYTOPPERS die ons team willen versterken. Dus past bovenstaande beschrijving helemaal bij jou en ben je enthousiast geworden?

Meld je dan aan via: [email protected]

We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!
HV Myra Dames A