Algemeen Dec

Vrijwilligers gezocht!

Gewijzigd 2/12

Beste allemaal,

We hebben jouw hulp hard nodig! Het zaalhockey-seizoen gaat van start en we zijn blij te kunnen melden dat op het MHCA terrein een extra blaashal wordt neergezet waar in totaal vier verenigingen gebruik van zullen gaan maken (HIC, Pinoke, MHCA en Myra).

Samen met Amstelveen Sport spannen wij ons in om de gemeente te helpen hem op te zetten. Daarvoor zoeken we vrijwilligers!

We realiseren ons dat de data hiervoor, 5 en 6 december, drukke dagen zijn in verband met de Sint. Bovendien vindt het opzetten overdag plaats. Maar we houden van een uitdaging, en hopen dus voor deze dagen in totaal 14 Myra vrijwilligers te mogen verwelkomen!

Voor lunch en drinken wordt gezorgd.

Tijdstippen:

Donderdag 5 december van 11.00 tot 16.00 uur:
10 Myra leden voor het opzetten van de hal
7 mensen hebben zich inmiddels aangemeld.

Vrijdag 6 december van 10.00 tot 15.00 uur:
4 Myra leden voor het opbouwen vloer inclusief inventaris.
3 mensen hebben zich inmiddels aangemeld.

Vanzelfsprekend leveren de andere verenigingen ook vrijwilligers.

Mogen we op je rekenen?
Stuur dan een mailtje naar [email protected]

Op naar een leuk en succesvol zaalhockey seizoen!
#myravoormyra