Algemeen Feb

Winter Kampioenengalerij

Gewijzigd 15-2

Ben jij met je team ook kampioen geworden? Stuur dan snel een foto naar [email protected]

Deze toppers van Dames 2 zijn voor het tweede jaar op rij kampioen geworden! Door het abrupte einde van de competitie dankzij storm Ciara konden ze geen fatsoenlijke teamfoto maken, maar daar hebben ze en creatieve oplossing voor gevonden!

Dames 2

En nog een Kampioen!

Ook de dames van MA2 zijn kampioen geworden in de zaal. Van harte gefeliciteerd.
Knap gedaan!

Meisjes A2

De meiden D1 zijn, ondanks dat de wedstrijden van zondag waren afgelast, ongeslagen zaalkampioen geworden. Dat werd gevierd met een heerlijke taart. Van harte gefeliciteerd!

Meisjes D1

Ook JD1 is vandaag ook winterkampioen geworden! Gefeliciteerd kanjers!

Jongens D1

Vandaag ( 8 februari) zijn Jongens 8E1 van Myra kampioen geworden in de zaal. Goed gedaan toppers en coaches.Gefeliciteerd!

Jongens 8E1

Ook M6E3 voegen wij toe aan het rijtje kampioenen! Super gedaan.

Meisjes 6E3 van Myra zijn zaterdag 30 november ongeslagen kampioen geworden na een 4-0 overwinning tegen Heerhugowaard M6E1. Tijdens de wedstrijd ging het redelijk gelijk op en er zaten behoorlijk wat spannende momenten in. Uiteindelijk bleek de tegenstander de achterkant van het Myra-doel toch niet te kunnen vinden, keepster Liora hield het doel mooi schoon geholpen door 'stofzuiger' Myrthe die alle ballen die haar kant op kwamen, rigoureus wegmepte. In het middenveld en voorin deden om beurten (er waren twee wissels) Anniek, Fiene, Faye, Veer, Odeana (twee keer gescoord) en Tessa (twee keer gescoord) hun werk. Ze speelden mooi samen waardoor het in totaal vier keer lukte om het doel te vinden.
Na afloop was er verdiend een feestje. Er waren medailles geregeld (ME6 hebben nog geen officiële competitie), groepsfoto's gemaakt en uiteraard werd er ook nog limonade gedronken, nagepraat en geproost op een succesvol seizoen. Na deze wedstrijd gaan de meisjes trainen in de zaal en in het voorjaar mogen ze weer de wei in. Ze hopen dan weer net zo succesvol te zijn.

Confetti voor de winterkampioenen van de MB3! Ook jullie van harte gefeliciteerd dames!
Kijk hier naar het leuke filmpje dat Stephan Danser van de huldiging maakte.

En weer een winterkampioen: de MA2, gefeliciteerd meiden!

De JD1 is vandaag winterkampioen geworden! Gefeliciteerd kanjers!

Nog meer kampioenen: dit zijn de JC3, gefeliciteerd!! Na de wedstrijd hebben ze nog gezellig gedobbeld voor Sinterklaas, een mooie afsluiter voor een succesvolle eerste seizoenshelft!

Ook de JD3 is winterkampioen geworden. En ook nog eens ongeslagen! Gefeliciteerd toppers!
Dankzij super goed samenspelen na 2e kwart met 2-2 gelijk, de voorsprong weten te behalen met als resultaat 3-5!! De helden van JD3 met supercoach Minn

Ook MD4 is vandaag ongeslagen winterkampioen geworden.
Gefeliciteerd Toppers!

Bij de JC2 was het vandaag ook feest, zij voegen zich bij het rijtje winterkampioenen. Gefeliciteerd ook voor jullie. Goed gedaan mannen!

De eerste kampioen is Dames 4. Top gedaan. Gefeliciteerd.

Ook Dames Jong 2 werd Kampioen. Super! Gefeliciteerd.