Dames 1 Jun

Nieuwe staf Dames 1 stelt zich voor

Beste leden van Myra,

Trainers komen, trainers gaan.

Na een periode van 4 jaar in verschillende rollen binnen Dames 1 nemen we afscheid van Sander van Dort en zijn staf Neline van Hofwegen, Thomas de Klerk en Saskia van Dort. Wij willen Sander en zijn staf enorm bedanken voor hun enorme inzet en toewijding en wensen hun succes in het vervolg van hun trainerscarrière.

Voor het nieuwe seizoen verwelkomen wij met veel vreugde en trots onze nieuwe trainer en assistent van Dames 1; Jeroen Buné en Lotte Olland. Wij zijn zeer positief en overtuigd dat Jeroen en Lotte passen in de huidige ontwikkeling van de vereniging en kunnen bijdragen aan het bereiken van onze ambitie: een stabiele OVK-club, een attractieve speelwijze met zelf opgeleide talenten.

Beide zijn geen onbekende van Myra. Jeroen heeft eerder de jeugdopleiding aangestuurd en werd met de Heren 1 voor het eerst in de clubhistorie kampioen. Dit jaar heeft Jeroen Rood-Wit Dames 1 gecoacht en is 5e geworden in de Overgangsklasse. Lotte is al 8 jaar onze goalie bij Dames 1 en wil zich de komende jaren volledig gaan focussen op het trainingsvak. Afgelopen jaren succesvol bij de jeugd en nu dus als assistent Dames 1.

Wij zijn er trots op dat Jeroen en Lotte deze uitdaging aan gaan. Hieronder geven ze beide een korte introductie van zichzelf:

Jeroen Buné

Voor degene die mij nog niet kennen:
Mijn naam is Jeroen Buné, 47 jaar, getrouwd met Valérie en wij hebben samen twee kinderen, dochter Kiki van bijna 17 en zoon Hidde van 14 jaar.
Zelf altijd gehockeyd, begonnen bij ZHC De Kraaien en altijd de ambitie gehad om hoger te komen en dat is uiteindelijk gelukt bij Gooische HC in de overgangsklasse. Op mijn 27ste gestart als trainer/ coach bij Heren 1 van AMVJ en nu alweer 20 jaar actief.
Ik vind het super leuk om weer terug te zijn op Myra, een mooie, gezellige, warme, familie club!

Lotte Olland

Geen onbekend gezicht bij Dames 1, maar ik zal me even officieel voorstellen: ik ben Lotte Olland, 25 jaar en volgend seizoen assistent trainer van Dames 1. Ik ben al vanaf mijn 6de lid van Myra. De afgelopen 9 jaar actief als keepster van Dames 1, keeperstrainer top jeugd en trainer/coach van de B en C jeugd van Myra. Volgend seizoen zullen jullie me alleen als trainer op het hockeyveld zien en zal ik mij sportief voortbewegen op de tennisbanen. Ik kan haast niet wachten om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen samen met de dames, Jeroen en Myra. Tot langs de lijnen!

Zoals jullie kunnen lezen staan zowel Jeroen als Lotte te trappelen om bij ons aan de slag te gaan. We willen Jeroen en Lotte veel plezier wensen in hun nieuwe rollen en hoop dat zij op jullie support kunnen rekenen.

Met sportieve groet
Myra TC Top