Sponsor Apr

FamilyCars sponsort het scorebord

Het heeft even geduurd, maar dankzij onze geweldige sponsor FamilyCars B.V. hebben we inmiddels al enkele wedstrijden kunnen genieten van een prachtig scorebord op ons waterveld 1.

Ed Ruhwandl en Marcel Wegloop hebben enige tijd terug de handen ineen geslagen om een scorebord voor Myra te sponsoren. Samen met de Stichting en de kluscommissie zijn we aan de slag gegaan om te bepalen waar het bord aan moest voldoen en waar het goed in het zicht zou kunnen hangen.

De net opgeknapte videotoren bleek de beste optie. Het bord is inmiddels vol in bedrijf en iedereen die op veld 1 speelt, kan gebruik maken van het scorebord met de afstandsbediening. Deze dient overigens wel na elke wedstrijd achter de bar te worden ingeleverd, zo kan iedereen er plezier van hebben.

Namens onze leden bedanken we onze sponsor FamilyCars met dit prachtige scorebord voor Myra!

FamilyCars verkoopt veel nieuwe en jong gebruikte auto’s zoals terreinauto’s, sportwagens en cabriolets. Neem er eens een kijkje en meld dan vooral dat je lid van Myra bent.

Op de foto vicevoorzitter van HV Myra Pieter Legerstee, sponsoren Ed Ruhwandl en Marcel Wegloop van FamilyCars en voorzitter van Stichting Hockeypark Myra Henk Schmidt.