Grote Clubactie Nov

We zijn over de helft!

Super! en jammer…..

We zijn super trots op de kinderen die mee hebben geholpen om loten te verkopen voor de Grote Clubactie! Er hebben 56 kinderen loten verkocht voor de Grote Clubactie en zij hebben ENORM goed hun best gedaan. Zij hebben samen 1093 loten verkocht. Stel je eens voor als er nóg meer kinderen hadden meegedaan, dan hadden we vast de doelstelling van 2000 loten gehaald!

De Top 5 verkopers tot nu toe zijn:

Sofie        77

Miriam     59

Reinout     51

Mika         40

Nathalie    35

Mocht je nog een boekje thuis hebben, dan kun je dit uiterlijk woensdag 14 november in de Grote Clubactie verzameldoos stoppen.

Jammer……..

Ben je nog niet in de gelegenheid geweest om loten te kopen, doe dit dan snel via het  online verkooppunt .

Een lot kost slechts € 3,00 en hiervan gaat maar liefst € 2,40 naar Myra! Wij sparen dan voor een bijdrage voor de prachtige watervelden en, zoals altijd, voor nieuwe trainingsmaterialen voor de jeugd. Jij helpt toch ook mee om zoveel mogelijk loten te verkopen?

Spread the word en moedig je teamgenoten aan om ook mee te doen. HV Myra rekent op jullie!