Algemeen Okt

Rabo Clubkas Campagne: stem op Myra!

Rabobank Amstel en Vecht draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank Amstel en Vecht stelt €100.000,- beschikbaar! Ook Hockeyvereniging Myra doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Stemmen
Tot en met vrijdag 12 oktober 2018 mogen leden van Rabobank Amstel en Vecht in totaal vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van €100.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij Hockeyvereniging Myra ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Oproep aan alle leden
Het is voor Hockeyvereniging Myra belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor de aanschaf van nieuwe trainingsmaterialen en de aankleding van onze trainers.

Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan Hockeyvereniging Myra tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Amstel en Vecht. Breng dus nu jouw stem uit via de campagne website!