Grote Clubactie Okt

Gaat het goed met de loten verkoop?

Wij zijn reuze benieuwd hoe het gaat met de verkoop van de Grote Clubactie! Hopelijk verkopen jullie veel loten!
We gaan er vanuit dat alle ouders, Opa’s en Oma’s  en ander familieleden wel een lot willen kopen voor MYRA.
We gaan nu ook de loten thermometer gebruiken, dan ziet iedereen hoeveel loten er al verkocht zijn.

Nog even een tip: Als Dames en Heren 1 thuis spelen is er veel publiek. Deze week speelt Dames 1 thuis en volgende week zondag Heren 1. Er is 14 oktober ook een Thé Dansant, daar komen veel mensen! Trek je Myra tenue aan en kom naar Myra. Er zijn vast wel mensen die dan een lot van je willen kopen. Ik heb ook al van bestuursleden gehoord die een lot willen hebben.

Alle kinderen die een boekje inleveren krijgen een leuke hockeysleutelhanger. Voor de 5 beste verkopers is er een extra prijs. Een sticktas of het mooie Myra baseballvest, of misschien wel een dagclinic.
Maar……….natuurlijk ga je als team voor de Teamprijs!  Een middagje naar de bioscoop, bowlen, zwemmen of Glow Golfen. Moedig al je teamleden aan om mee te doen.

Als je boekje vol is, of als je al klaar bent, mag je het boekje in de doos op de bar in het clubhuis stoppen. Ben je nog niet klaar, maar heb je nog een boekje nodig?
Er liggen extra boekjes in de kast achter de bar. Je kan een nieuw boekje vragen aan de barmedewerkers of ze een er één voor je willen pakken.

Elke verkoper die 20 loten verkoopt, ontvangt van de Grote Clubactie in elk geval een gratis entreekaart voor Bodyworld, Bobbejaanland of Aventura.
Je kunt ook aanmelden voor de Kids-Verkoopwedstrijd en een mooie PSP 4 winnen of een fiets! Ga voor meer informatie naar kids.clubactie.nl