Grote Clubactie Sep

Zaterdag is het weer zover! Dan gaat de Grote Clubactie van start.

Evenals voorgaande jaren gaat Hockeyvereniging MYRA weer meedoen aan de grote Clubactie!
Dan gaan er weer veel leden op stap om loten te verkopen voor de Grote Clubactie.

Ook dit jaar zullen de loten verkocht worden per automatische incasso. Met onze deelname aan de loterij van de Grote Clubactie steunen wij Hockeyvereniging Myra. Een lot kost € 3,-. Hiervan is maar liefst € 2,40 voor MYRA.

Zoals jullie weten zijn we reuze trots op onze mooie 3 watervelden. We willen veel geld voor MYRA ophalen, daarom hebben we jullie hulp en enthousiasme hard nodig!

Als we veel loten verkopen kunnen wij samen met onze jeugd, een aandeel leveren met een mooi bedrag en wat nieuwe materialen aanschaffen.

Dat wordt dus ons clubdoel voor dit jaar!

We gaan dit jaar proberen weer veel loten te verkopen. Vorig jaar zijn er 1782 loten verkocht en hebben de jeugdleden € 4159,20 opgehaald voor Myra.

Als je bedenkt dat er ± 400 kinderen mee kunnen gaan we zeker proberen dit te evenaren!

Het team dat de gemiddeld de meeste loten verkoopt krijgt een teamuitje. Doe dus met je hele team mee.

Voor de 5 topverkopers is er een extra prijs met als hoofdprijs het Myra baseball vest of een sticktas! Alle kinderen die loten verkopen krijgen een hockeysleutelhanger. Reden genoeg om de kinderen te stimuleren.

Als het goed is hebben jullie van de teambegeleider inmiddels een boekje gekregen en de ouders de begeleidende brief. Als dit niet zo is, mail dan naar  [email protected]

Voor de loten kopers zijn er mooie prijzen te winnen o.a. een reischeque t.w.v. € 2500,00 voor een vakantie. Met als Hoofdprijs € 100.000,= of een Volkswagen Up!!

Namens de Grote Clubactiecommissie
Corrie van der Toorn en Eveline van Dijk